Sovmorgon och kalla fingrar!

God morgon! Idag tog jag en skön sovmorgon fram till lite över 11. Det behövde jag verkligen efter denna helgs dåliga sömn. Jag börjar inte jobba förräns 16.30 idag så jag har ingen brådska.

Vad har hänt sen sist? hm
Det blev fredag, jag jobbade väl bara till 12 då? har för mig det..jag kommer fan inte ihåg??
Åt lite mat från närmaste pizzeria på kvällen med staffan och en till.
Senare kom syrran över. Och sen två till.
Det blev vin och bongo trumma för hela slanten..och syrran visade sig behärska trumman som en kung!
King of the bongo så att säga! ( king of the bånge?)
det blev inte så sent men jag fick i mig mer vin än jag skulle..men det var ingenting om man jämför med min sambo som somnade på badrumsmattan..haha!
Lördagen var det till att kliva upp 06.00 och kasta sig in i duschen för att försöka duscha sig fräsch och pigg....funkade föga bra. Väl på jobbet var det bara till att kämpa med att uppträda pigg och alert. var ensam till 12 då min kollega kom. Vilken morgon säger jag bara. jag ska aldrig mer ens dricka en droppe när jag ska jobba helg!

Jag jobbade passet 7-20 den dagen och sen cyklade jag hem.. och skulle sova.
Jag och pojken åkte till hans bror istället och var där till ca 24 och sen drog vi hem,
kollade på film som jag såklart somnade mitt i...
Upp kvart i sex och sen cykla iväg till jobbet som började 6.45-16.
Syrran mötte mig utanför jobbet och vi drog hem till oss. Hon klippte min staffan och han blev jättefin..=)
Sen kom niklas och malin förbi och hon frisera malin också.

Det åts pizza senare på kvällen och kollades film. Vid 24 - tack och god natt...och sovmorgon tills idag!

Nu sitter jag här och fryser.
Ska ta ett varmt bad nu.

Vi hörs!

----------------
senare  och nu är jag hemma efter jobbet. ska duscha och äta lite och sen blir det bingen.
Börjar 7.45. skulle egentligen sluta 12 men ska jobba över till 14 och sen ska jag på kurs till 18.15.
Sen bär det av till josefina.

hej svejs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0