OMG

ja nu är det verkligen ett tag sen jag skrev här...eh...
Har tänkt att skria här typ alla dagar sen vi kom hem från Malaysia men jag har lixom inte haft någon "kraft" eller va man ska säga....om just semestern så¨finns det så mycket att skriva att jag inte vet vart jag ska börja och då blir det bara too much...äh, vi hade det skitabra.. :)


Idag är det Onsdag som tur är...ledig kommande helgen och det ska bli såå skönt...hoppas det händer nå skoj bara =)

Haha nu sitter Puma i soffan, hon sitter faktiskt, som en människa nästan...hon ser helt knasig ut...



lyssnat lite för mycket på igår och idag : Ini Kamoze - Here Comes the Hotstepper
fast FÖR mycket vet jag inte om det stämmer riktigt......fick cravings att sätta på den igen...så.....here comes the hotstepper..lalalalalal




hej då!
re!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0