Again&Again+ 4 år =)

God dag mitt på dagen!
Min klocka slog precis om till 12 och jag håller på att greja här hemma med tvätt och rafsandes i lådor och kom ihåg lista..jag har lite dille på att skriva listor på saker som jag ska göra, eller köpa....även fast jag inte glömmer sånt ändå....ta i trä...man vet ju aldrig.

Alltså jag är så glad över tvättmaskinen som vi har nu...haha okej det låter ju töntigt att vara så glad över en tvättmaskin, men för mig är det typ en stor frihet...att veta att man måste boka en tvättid och anpassa sig efter den kunde fan förstöra ens muntra humör förut..muntra? jo tjohej lixom! haha!

om en timme ca så ska jag vara på jobbet för ett litet möte, det tar väl inte så lång tid som tur är annars hade jag nog skitit i det...sen ska jag ner på stan och ordna några grejer och sen hem och fortsätta pyssla och dona.

Och ikväll ska jag dra och sola..och imorrn med...smälter in lite väl bra i badrumskaklet nu tycker jag. (ja det är vitt)


hejpa!


-------------------------

och sen är det ju så att idag är det 4 år sen jag och min Staffan blev ihop.. :) Kommer så väl ihåg när jag såg honom första gången IRL så att säga...Kände direkt att han var något för mig, älskade hans utseende och stil på en gång..åh..kul om man kunde få leva om den stunden igen lixom...fast jag kommer ihåg det så bra så det har kanske ingen roll.. :)
äh, Jag älskar honom och längtar efter att få mysa i Malaysia med honom.. :D



hejpa igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0