Closer

åh vad skönt att sova ut lite idag...gick upp typ tjugo i tio och det kändes lagom.. :)

Igår var jag och staffan bjudna på mat hemma hos OJ , det blev fläskfilé med pommes och sallad...och Josefina strumpan hade gjort god förrätt.. :) Gottis...mätt som ett ass...=)

Sen tittade vi på Kung Fu Panda  och efter det for jag och S hemåt.


Idag ska jag iväg och ta spruta hade jag tänkt...hoppas att det inte är apmycket folk där innan bara...men det lär det ju vara.
Ska försöka hitta en bikini sen, köpte ju en på rean i somras men den sitter inte som jag vill riktigt, behöver lite större bröst då och det lär jag ju inte hinna fixa innan vi åker..heh....eh nä.
aja, Skönt med ledigt idag...jobbar kväll i morgon och 7-16 på lördag ovch söndagen har jag bytt bort för då hade jag tänkt vara bakis...vilka framtidsplaner va!?

nu ska jag gå och bajsa och sen torka håret....
inte det i arslet asså....HAHA


HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0