en text om ingenting

hej hallå bloggsidan, idag är det fredag och jag har vart uppe sen typ kvart över åtta, orkade inte somna om efter att Staffan dragit till jobbet..kändes bara segt att ligga där själv.


Har käkat frulle och sitter nu och dricker kaffe ur en av mina nya fina stora gröna muggar, och lyssnar på Kings of Leon såklart.
Igår var jag ju ledig, var och spruttade mig i armen och sen var jag och syrran nere på stan lite och käka flottig burgare på donken och kollade oss omkring lite. Köpte hårfärg och vin och sen drog vi hem till OJ och syster slängde i färgen i håret och då såg det ut som om hon opererade i mitt huvve för det var helt rött... :D

Sen drack vi vin och åt chips och spelade tekken och jag är verkligen bäst på det....nä verkligen inte men Dragunov är sexig.. heh..sexynov som vi kallar´n

idag börjar jag jobba halv två till halv nio....wiihooo


hej då!

Kommentarer
Postat av: Josefina

harkatter??? what?

2008-10-05 @ 15:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0