god kväll!

Ja nu sitter jag här, det är måndagskväll och jag är seg,mätt och lite påverkad av mitt vin.. :S
Helgen har varit bra, jobbade i fredags och i lördags, fast bara till 16...hem efter det och åt av Staffans goda mat, han är suverän på att göra pesto sallad.. :) Sen dusch och fix och sen möta Malin vid sju..hem till Sarah och förfesta lita och sen fick vi skjuts till Johanna... Vilken fin lägenhet =) mysig!
Vi var där till typ 23 och sen fick vi än en gång skjuts, Nybron blev det..Öl, cider och dans blev det där.

Söndagen var inge vidare, mådde apa fram till 20 på kvällen..haha...klantass...hade fan ont i huvudet i morse när jag skulle upp 06,helt uttorkad typ...skinnet stannade en kvar efter man dragit i det.. ;)

idag har det jobbats 7-16 och det var en lååång dag... men men...det gick ju det med..
Ledig imorrn...eller jag var det och nöjd med det men ändå så gick jag med på att jobba 13.15-21 och det ångrar jag ju såklart nu....har en del som jag vill fixa innan resan.. :/
aja....Onsdagen får väl gå åt till det...

ska hitta en ny bikini...suck det kommer bli tough...dom jag sett på stan ser skittråkiga ut och har hängt där sen i somras..prutt..får leta lite mer på onsdag då....skönt det vore att vara nudist...eller karl..

det känns konstigt att vi ska dra snart...har inte fattat det än...fattar väl på planet..hehe
Aja, först ska vi vara några dagar i Kuala Lumpur och sen ska vi till en Ö som heter Langkawi..Det är det jag vet..=)


nämen hej!



re

hihi

Kommentarer
Postat av: emma

haha vafan?! stannade huden kvar? då är man rätt uttorkad ja! hoppas du repat dig nu ;)



åh vad det låter härligt med resan! jag hoppas ni kommer få det så jäkla bra där, men det är jag rätt säker på att ni kommer få! mihii =)

2008-10-07 @ 07:27:10
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0