gelében?

alltså mina ben är som gelé just nu... :)
Jag och min gubbe har varit ute och cykla i dag, det blev 3.5 mil....och min cykel är så jävla jobbig..Staffan har ju värsta racercykeln...avis ? ja! vi har varit typ överallt och vädret har ju vart guld!

Kom nyss hem från solariet, det var bra där, kommer bli där jag solar hädanefter..skönt att få  lite sprut på sig också.. :)



nej fan jag orkar inte skriva mer, ska dimpa ner framför teven



¨lev väl!



förresten, en film som ni inte ska titta på : There will be blood

Kommentarer
Postat av: emma

haha ja, en del snor kan det nog ha blivit..

..eller nä förhoppningsvis inte!

2008-09-24 @ 21:29:42
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/
Postat av: Josefina

Lite sprut på sig? jag vet vad du menar.. men det låter rätt nasty..haha

2008-09-26 @ 11:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0