Idol

God eftermiddag!
Här hemma sitter jag och snorar framför teven som just nu visar Idol repriser från veckan som gått.
Jag är glad att jag är hemma idag, hade vart svårt att orka med att jobba.

Det är rätt fint väder ute idag, solen skiner lite.

OMFG vad damen på teven sjunger illa....surt!

Den där häxbrydgen jag dricker är nog rätt bra, idag känner jag t.o.m hur den smakar, mindre gott är väl betyget.

jag har nog inget att skriva mer just nu. ska tanka lite tittbart nu.

lite senare:


Ja jag sitter fortfarande framför teven och glor på teve, fab five för tillfället...Min karl har vaknat och tagit sig upp ur sängen, men han verkar inte må alltför fräscht..ansiktsfärgen är vit/rön och han suckar med jämna mellanrum. bakfylla is the shit. Pratade med syrran för en stund sen och hon gick med på att klippa mig senare idag. vore skönt att bara klippa av hela skiten men så blir det nog inte. Sugen på att färga det mörkt också,  men det får jag nog ta och fundera på någon dag till.



heddå

lev väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0