Måndag

Ja idag är det måndag igen, jag är ledig men fortfarande inte frisk. Fast det är bättre iallafall och det är skönt.. :)
Än så länge har jag inte gjort något vettigt, fast varför ska jag göra det, bättre att vila så förkylningen lägger sig.
Jag har precis rensat lite bland mina papper (och jag känner mig direkt som
http://www.youtube.com/watch?v=0zUbyL6yez4  när jag skriver "mina papper") HAHA! 

Ska titta på Dool nu och dricka lite te.


heddå.


------

har rensat ur en HEL DEL gamla papper och det är så skönt att bli av med det..
Men fick en liten fundering när jag höll på.....vart är mitt pass?? Ska leta efter det nu..har en liten hint om vart det skulle kunna vara och hoppas verkligen på det..hehe...gulp.



- Har hittat det nu..rätt skönt..


-----------------------------------------

sådär nu är det kväller, vi har ätit lite gott och druckit lite vin...myst lite..I feel good.. :)
Hade tänkt att titta på en film men det sket sig, det dök upp två karlar här som tydligen ska spela Buzz. här.

men men.,.filmen är ju kvar...kan titta på den senare kanske,..vi får la se.

nej nu får detta vara för idag tror jag.


hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0