snorkråka

jo hej svejs...fan vilken nice evening jag har haft idag..tråkigt jobb och rinnsnuva och halsvärk is the shit!
Nä men dagar har väl gått ganska bra iallafall, det var efter 17 tiden idag som jag började känna mig rätt krasslig.
aja, det var ju ett tag sen jag var förkyld så det är väl bara att gilla läget.
Stod vid stämpelklockan och väntade från 20.53 på att få dra kortet...ivrig att få komma hem minst sagt.
Väl hemma hittar jag fyra karlar i en soffa som spelar Buzz. och dricker öl.

Sitter och dricker en riktig häxbrygd just nu..den skulle tydligen vara bra vid förkylning..Riven ingefära med honung och citron i varmt vatten. Smakar nog rätt jävligt men jag känner inte så mycket smak så det går rätt lätt att få ner.

Önskar att jag hade nåt bra på datorn att titta på eller att teven hade något spännande att erbjuda men det verkar inte vara så. Har några filmer på datorn men jag har sett dom, den enda som jag skulle kunna tänka mig att titta på är 13 ghosts, men den kanske jag har sett några gånger för mycket(?)+ att jag säkert bara blir uppskrämd och kommer se Juggernaut när jag ska upp på toan sen...heh he.
Jag och en kollega pratade häromdagen lite om spöken och vålnader och sånt, om hur vi föreställer oss att vi möter någon av dom gamla ("bortgångna") tanterna typ i personalrummet när vi ska gå hem på kvällen.. ja man vet ju aldrig!? Med vissa av dom så skulle ja inte bli förvånad...hua.


Sitter nu här allena och lyssnar på 50 cent och snorar. Undrar hur jag ska kunna sova något i natt, funderar faktiskt på att hälla i mig lite alkohol så jag somnar men har inget bra föruom vin men det är jag faktiskt inte sugen på (?). Bailysen är det synd att slösa på och vodka känns lite too much att dricka utan något att grogga på...tough life.

Jaha...spela lite sims kanske...?

lev väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0